25 Kasım 2013 Pazartesi

TÜM BEYAZ KAPAKLARDA JOYGAME OYUN KODU



Merhaba değerli blog sever okuyucuları, bu yayınım da size Joygame ile Fanta arasında ki yapılan ortaklık sonucu ortaya çıkan kampanyalar hakkın da bilgi paylaşacağım.

Joygame Turkcell'den sonra .fanta ile yaptığı ortaklıktan bütün oyuncular çok memnun kaldı. Son günlerde sıkça söz edilen MStar artık beyaz kapaklar altında  da çok konuşuluyor. Peki bu beyaz kapaklar nedir?

1L ve üstü beyaz kapaklı Fanta alanlar yaşadı, Her oyun dahil olmasa da hediye KODU kazanıyorlar.



İşte kampanyaya dahil oyunlar;


Wolfteam
MStar
Cengiz han 2
ZombiRock



Yapmanız gereken Beyaz kapaklı olan Fantayı almak ve kapağın altında yazan kodu BURAYA girmek. 4 oyun arasından isteğini seç ve birbirinden güzel ve değerli ve güzel eşyaların sahibi ol.
Ama ben her gün Fanta içiyorum ama MStar denemedim diyorsan.
Kısaca bahsedebilirim. Müzik ve Dans etmeyi sevenler için birebir oyun. Yepyeni kişilerle tanışma fırsatı, hatta sevgili bile olabilirsiniz. Kendi tarzını yaratabilir. Evin veya bahçeni güzelleştirip yarışmalara bile katılabilirsin. Ben hala denemedim kore pop diyorsan hemen dene. Direk olarak sitesine girip bakmak istiyorsan. k-pop a girerek bakabilir hatta oyunu ücretsiz indirebilirsiniz.


Kendi tarzını kendin yarat. Dans ve Müzik, Eğlence dopdolu bir oyun seni bekliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder