31 Mayıs 2013 Cuma

Joygame Web Tabanlı Oyunlar bölümü


Merhaba arkadaşlar sizlere bu yazımda Joygame Web Tabanlı Oyunlar bölümünden bahsetmek istiyorum.

Bazı oyuncuların bildiği gibi birçok yeni gelmiş ve gelecek web tabanlı oyunlar var. Joygame bize sunmuş olduğu bu güzel oyunları ben her zaman beğenmişimdir. Neredeyse bütün yeni gelen oyunları oynadım ve yeni gelecek oyunları sabırsızlıkla bekliyorum. Özellikle kılıç, kalkan sevenlerdenimdir Örneğin yeni gelecek olan oyunlardan nfs online,
lord of ultima. bu tarz tam benlik çok fazla oyuncu ile tanıştım her oyunda kendi klanımı, loncamı hep aynı ekip ile kurduğum oluyor. Birbirinden değişik kendi aramızda strateji yapıp düşmanı alt edebiliyoruz. Benim gibi birçok bu online strateji oyunları meraklı arkadaşlar tanıyorum ve gün geçtikçe hepsini aramız da görmek istiyorum.'Lord of ultima' nın hikayesini söylemek gerekiyorse; 

Binlerce adaya bölünmüş ve zamandaki yerinden edilmiş sevgili Sosaria artık yok. Yok olmasının acısını hissediyorum ama gene de geleceğe bakıyorum.
Büyük bir okyanusun ötesinde yeni bir dünya var, Kaledonya. Eskiden olanın parçalanmış bir gölgesi olduğunu kimse inkar edemez ama refah gene de hala geçmişin küllerinde parıldıyor.

İşte bu inançla yola çıkar ve serüven başlar.
 Ufaklıktan gelen bu heves beni değişik tarzda oyunlara sürükledi ama hiçbir zaman dostlarımı ve oynadığım oyunları bırakmadım, bırakmayı da düşünmüyorum. Eğer bir gün olur da karşılaşırsak klanıma beklerim. Yada herkese oyun içerisin de yardımcı olmaya çalışırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder