26 Şubat 2013 Salı

Counter Strike Anılarım



Merhaba arkadaşlar,

Size bu yazımda Counter Strike hakkında yazmak istiyorum. Bu oyunu bilmeyen arkadaşlarımız yoktur sanırım. Counter Strike görüntü bakımından biraz kötü olsa da gerçekten güzel bir FPS oyunlarından bir tanesidir. Oyuna başladığım zamanları hatırlıyorum da gerçekten çok kötü bir oyuncuydum, herkes beni çok rahat bir şekilde öldürüyordu tabi bende öle öle oyunu öğreniyordum. Kimler nasıl oynuyor, nasıl silahlar alıyorlar, özellikle hangi bölümde oynadıklarını ve nerelerde pusu kurduklarını gün geçtikçe öğreniyordum.
Bir zamanların en iyi oyunlardan bir tanesiydi.
Bence herkes bilgisayarına Counter Strike oyununu indirmiştir veya wep sitelerinden indirmiştir. Artık indirmek çok kolaylaştı. Herkes wep adreslerinden Counter Strike online oyna veya  Counter Strike online indir. Yazarak bilgisayarlarınıza indirmişiniztir.




Ufakken hatırlıyorum da abimle birlikte aynı takımda oynadığımı. Ya internet kafelere giderek oynardık yada evde karşılıklı oynardık. Hiç unutmuyorum ilk oyuna başladığımda herkes dalga geçerdi, ama 1-2 ay içinde onlardan daha iyi oynadığımı fark ettim. Neyse sizleri fazla sıkmadan burada bitirmek istiyorum.





Herkesin bu oyunu denemesini tavsiye ederim. Şimdiden iyi oyunlar. 













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder