23 Mart 2013 Cumartesi

Battle of İmmortals Joygame'de



Merhaba arkadaşlar sizlere bu yazım da Battle of İmmortalsın Joygame'e geldiğini hem de biraz bilgi vermek istiyorum.


Battle Of The Immortals (  BOI )  Joygame'e gelişine çok sevindim daha gelmeden bir süre oynadığım bir oyundu. Gerçekten karakterleri ve oyun içi görünümü çok güzel. MMORPG tarzı olan bu oyun bence aralarından sayılı olarak en güzel oyunlardan bir tanesi. Başlangıçta oyunu bilmeyenler için görevlere otomatik götürme sistemi var aynı cengizhan oyununa benzer, benim hoşuma giden tarafı bu, Cengiz Han 2 oyunu çok güzel olduğunu düşünüyorum, ve ilk açıldığı günden beri çok fazla ilgi üzerine çekmiş bir oyun ben dahi tanıdığım herkes oynuyor. Benim Cengiz Han 2'de hoşuma giden binekler, bir birinden güzel binekler ve dönüştürme fırsatı yakalayabiliyorsunuz. Bir taraftan da Battle Of The Immortals oyununa bakarsak oyunun görselliği bakımından çok hoş olduğunu düşünüyorum. Bu tarz oyunlar beni çekiyor özellikle Cengiz han olsun ya da Battle Of The Immortals olsun videolarını izleyince hemen oynamak istedim ve hemen üye olup oyuna başladım. Keyfini çıkartıyorum sizlere de tavsiye ederim.

Bunun yanında BOI kapalı betaya hangi karakterler ile girecek diye sorarsanız hemen yanılayım BOI kapalı beta sürecine şu karakterler ile girmektedir :





Karakterlere şöyle bir göz atalım:


Solbon : Magus



Tegin : Berzerker


Merdümgriz : Heretic

Bledar : Champion


Arkadaşlar BOI kapalı beta da ki karakterler bunlardır. battle of immortals üye olmak için tıklamanız yeterlidir. 

Herkesi beklerim. Bizi Takip Etmeye Devam Edin!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder