12 Mart 2013 Salı

OKEYTÜRK HAKKINDA






Merhaba arkadaşlar bu yayınım da sizlere OkeyTürk hakkında bilgi vermek istiyorum.
Okey oynamayı seven bir insanım, güzel bir okey oyunu ararken OkeyTürk'e rastladım ve gerçekten çok hoşuma gitti. Başka tür okeyler de odaları bulmak çok karışık ve bazı okey sistemlerin de puanlama var, istediğim odaya giremiyordum. Gerçekten o an okey den sıkılıyordum.


Ama artık böyle bir derdim kalmadı. Sadece Okey oynamak için OkeyTürk'ü açmam yeterli. Arkadaşlarınızı da davet ederek beraber oynayabilirsiniz.
Oyunun en sevdiğim tarafı ise sıradan okey oyunlarına benzememesi çok farklı bir tarzı var. Örneğin oturduğun masanın şeklini ve üstündeki örtüyü değiştirilebiliyor, yanı sıra arka plan manzara veya hoşunuza giden bir arkaplan resmini koyup keyifle Okey oyununuzu oynayabilirsiniz. 


Ben oyun oynarken en hoşuma gidenlerden bir tanesi de ıstakamın değiştirebilmesi, altın ile alınabilen gerçekten birbirinden güzel ıstakalar, masa örtüleri ve arkaplan var. Her zaman her oyunda değiştiren birisiyimdir. Ama Yeşil ıstakamı hiçbir zaman değiştirmem sevdiğim bir renk ve bana uğur getirdiğini inanırım. Çünkü neredeyse her zaman okey geliyor. Arkadaşlar OkeyTürk'ü herkese öneririm, gerçekten zamanın ve eğlencenin nasıl geçtiğini anlayamayacaksınız.

OkeyTürk Joygame'in oyunudur.

2 yorum:

  1. Cidden bu kadar bilgim yoktu bilgilendirdiğin için sağ ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ö.değil Takıldığınız bir konu olursa yorumlarınızı beklerim. :)

      Sil